.הרעיון מתעלה על הכול. מקורו בנסיעות, בפגישות, בהאזנה למוזיקה, בקריאה או בלימוד
הבעת רעיונות מאפשרת לעצב את עולמו של המותג, להקנות זהות נבדלת לכל אחד, יעד ומיקום מדויקים. לאחר קביעת ערכים ברורים , ניתן לפתח קווי מוצרים חדשנים הנגזרים מערכים אלה.
מוצרינו משלימים את המותגים הבינלאומיים. ניתן להשיג אותם בבלעדיות בחנויות אופטיקל סנטר וכמו-כן ב- www.optical-center.eu.
אני מקבל את ההשראה שלי מירושלים, כשאני מחובר לאדמה שלי. כך הקונספט מקבל צורה ואני מעצב את המותג לפרטי פרטיו. אני מפיח בכל אחד רצון עמוק כך שכל משתמש יראה את היופי, ישמע את הטוב ויתרום לשיפור העולם.
אתרי האינטרנט של מוצרי לורנט לוי.
Lukkas : http://lukkas.fr/
Easylens : http://www.easy-lens.fr/
Verre Infini : http://verre-linfini.com/
Filium : http://filium.fr
Lyris : http://www.verre-lyris.com
OuieZen : http://www.ouiezen.com
Oscar Version : http://www.oscar-version.com
Level : http://www.level-glasses.com
D7
Easyrinse